vrijdag 28 juni 2013

Haul - H&M items




Ik vraag me sterk af of ik hier spijt van ga krijgen of niet. We zullen zien, haha. Afgelopen weken heb ik wat spullen online gekocht bij de H&M, sommige dingen komen van de sale af, maar de meeste dingen heb ik gekocht vlak voordat ze uiteindelijk in de sale de helft goedkoper waren. Ha. Ha. Misschien een les voor m'n geduld? In ieder geval, deze dingen heb ik gekocht en ik wil eens proberen of  ik dit soort artikelen leuk vind of niet. Dus hier is het. M'n haul probeersel. :)

Ik heb een soort afwijking trouwens. Altijd als ik dingen koop, zijn ze richting dezelfde kleuren. En afgelopen maand was het thema blijkbaar groen. Dus als je liever een darmspoeling ondergaat dan dat je de kleur groen ziet, nemen we hier afscheid.

In ieder geval, hier is het!

xoxo
Liselotte

  
Ik wilde al heel lang een zwarte cateyes zonnebril maar telkens als ik er eentje vond was 'ie een beetje teveel van het goeie. Deze vind ik echt perfect. 


Ik heb de laatste tijd een zwak voor schoenen, en heb altijd een zwak gehad voor kant, en dit is gok ik het resultaat daarvan. Ugh. Ze zijn zo mooi.



Een van m'n favoriete aankopen, deze bikini! Ik vind hem zo mooi. De kleur laat mijn huidskleur veranderen van lijkbleek naar iets minder bleek. Al is de kleur op de foto niet helemaal goed, in het echt is hij bijna neon.  Hij past perfect en ik vind de details zo mooi. 


 Een wit zomerjurkje, en terwijl ik dit typ kom ik erachter dat ik m'n 2 andere jurkjes vergeten ben te fotograferen. Wauw, dementerend much. Maar als jullie een mint, kanten jurkje zeg en een LBD met kant in de rug kunnen jullie het wel voor jullie zien, toch? Mooi. 


Deze top was een heel erg grote stap voor me. Nou ja, het topje zelf niet, maar de kleur. Normaal draag ik, even voor de duidelijkheid, kleuren zo donker als m'n ziel. Grapje. Maar erg donker. Ik heb er geen problemen mee om een donkerblauwe broek, een zwarte top aan te trekken en daarbij zwarte laarsjes. Zo'n beetje elke dag. Soms als ik in een wilde bui ben donkerblauw of wit, maar bijna nooit dit soort kleuren.
 Ik voelde me de eerste keer dat ik dit droeg alsof iedereen me aanstaarde. Deze is veel feller dan de bikini, maar ja. Ik heb er gelukkig veel complimenten over gekregen. Blijkbaar vonden mensen het leuk dat ik mezelf uit de emostijl wierp. 



Er is een erg grote kans dat dit jack de liefde van m'n leven is. Toen ik dit aanpaste voelde het als thuiskomen en vergat ik even de naam van m'n crush.
Ik heb 'm een paar maten groter gekocht zodat hij een beetje baggy zou worden. Ik was al een tijdje op zoek naar een legerjack die ik echt leuk vond, maar ik was net blut toen ik deze aanpaste bij de H&M. En toen was 'ie afgelopen week in de sale. Meant to be. 

Ik vraag me nogsteeds af of zeiken over hoe mooi ik pasgekochte kledingstukken vind m'n hele blog gaat beinvloeden of niet. Maar het is best leuk voor de verandering. Een keertje dingen ophemelen in plaats van over alles zeiken. 





1 opmerking: