zondag 12 januari 2014

Mijn tweede Liebster award!

Hoi popjes! Ik ben, voor de tweede keer in één maand, genomineerd voor de Liebster award! Ik voel me als Jeniffer Lawrence die haar Oscar in ontvangst wilt nemen, maar uiteindelijk valt op de trap. Ik ben gisteren genomineerd door Angela , en in december door Melissa. Eerst wilde ik er niks mee doen, omdat ik het gewoon niet bij mijn blog vond passen, of zo. Maar nu vind ik het toch wel tof. Lees verder om te zien wat ik op de vragen geantwoord heb!




Oké, dus basically is de Liebster Award een award, gemaakt door bloggers, om andere bloggers in er zonnetje te zetten. Iemand wordt genomineerd door een blogger, en 'moet' zelf 10 andere bloggers, die jijzelf leuk vind, nomineren. Super tof concept! 
Er zijn natuurlijk (natuurlijk?) ook een paar regels aan verbonden: 
1. Noem diegene die jou heeft genomineerd
2. Beantwoord de 11 vragen van degene die je genomineerd hebt
3. Nomineer 9 bloggers met 200 volgers of minder
4. Stel deze bloggers 11 vragen
5. Breng de genomineerde bloggers op de hoogte

Angela's vragen 
1. Maak jij een nieuw product open als je er gewoon ‘zin in hebt’ of wacht je eerste totdat je oude op is? Het eerste, vrees ik. Ik probeer het echt, maar als ik er zo naar uit heb gekeken om het product te kopen, moet ik hem ook gelijk gebruiken, haha. 
2. Als mensen vragen wat jouw favorite beauty en non-beauty product is, welke producten adviseer jij hun dan aan? Dit is een lastige, haha. Maar waarschijnlijk Aussie's 3 Minute Miracle Frizz Remedy. De heilige graal voor mijn haar, haha. En non-beauty... Mijn camera. De Canon EOS 1100D is echt mijn liefde. 
3. Zou je van je blog je beroep willen maken? Tuurlijk, welke blogger wil dat niet? Ik kan me alleen niet voorstellen dat het ooit gebeurd. Ik blog niet over mode of beauty (bijna niet), en daar gaan de meeste betaalde blogs over.
4. Werk je momenteel? En zo ja, waar en hoe vaak? Ik werk bij mijn ouders' kantoor als bijbaantje. Ik maak schoon, maak brochures. Het is niet mijn droombaantje, maar in mijn woonplaats wordt je niet echt overspoelt met leuke baantjes, haha. 
5. Ben jij een beetje handig met accessoires voor bij je outfit? Jawel! Eerst gebruikte ik ze bijna nooit, maar nu gelukkig wel. Het maakt iets echt af. :) 
6. Als jij een beauty-product niet fijn vindt, maak je deze dan toch op of gooi je die weg? Ehm, ik gooi hem sowieso niet weg. Meestal vraag ik aan mijn moeder of zus of ze hem wel fijn vinden, en anders verdwijnt hij in mijn la, haha. 
7. Een jurkje met Uggs eronder, go of no-go? No no no no no go. Elke keer als ik iemand daarin zie lopen voel ik het tot diep in mijn ziel. 
8. Gekleurde mascara (paars? groen op de puntjes?) is/was even hip, is dat iets voor jou? Nee, ik hou mijn make up het liefst simpel, en gekleurde wimpers doen me een beetje denken aan elfjes. 
9. Kan jij een beetje overweg met je camera? Sluitertijd bijvoorbeeld? Jawel, ik heb nog niet alles uitgevogeld maar het meeste wel. 
10. Welk deel van jezelf vindt je mooi van jezelf? Dit mag uiterlijk of innerlijk zijn. Uiterlijk: ik vind het (meestal) leuk hoe messy mijn haar is, en vind kijk gezicht over het algemeen oké. 
Innerlijk: ik ben enthousiast en maak mensen aan het lachen. 
11. Wat moeten mensen echt over jou weten? Dat ik waarschijnlijk nooit een blogger zal worden die elke dag een blogpost op haar blog zet. Zo bén ik gewoon niet, haha. Ik vind het niet tof om op 'zoek' te gaan naar dingen om over te schrijven, maar ik wil dingen op mijn blog zetten die ik écht erbij vind passen. Sorry jongens, haha. 

Oké, dan nu de mensen die ik genomineerd heb!
1. Iris 
2. Blogging Couture 
3. Rozemarijn
4. Amy
5. La petite Rebelle 
6. Blognroller
7. Emily
8. Allissa
9. Eva

En dit zijn de vragen!
1. Als je jouw blogposts vergelijkt met aan het begin van jouw blog en nu, waar ben je dan in verbeterd/veranderd?
2. Welke drie dingen staan bovenaan jouw wishlist (beauty, fashion, etc) 
3. Plekken waar je graag heen wilt reizen? 
4. Omschrijf jezelf in twee woorden. 
5. Waar haal je jouw inspiratie vandaan?
6. Wie zijn jouw voorbeelden? Op wat voor manier dan ook. 
7. Lievelingsboek en waarom? 
8. Favoriete kledingtrend van het moment? 
9. Zijn er mensen in jouw omgeving die het feit dat je blogt niet tof vinden, en wat doe jij daarmee? 
10. Hoe vaak per week zet je iets op je blog?

11. Wat zou je nog aan de layout van je blog willen veranderen?
Fijne zondag jongens!
Liefs, 

17 opmerkingen:

  1. Leuk zeg, gefeliciteerd! Ik ben zelf echt slecht met accessoires. Ik heb er heel veel, maar vergeet ze vaak te dragen haha. Liefs, Rowan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! haha daar had ik eerst ook vaak last van, ja.

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd! Erg leuk om je antwoorden te lezen.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erge leuke antwoorden heb je gegeven! En je hebt gelijk, jurkjes met uggs is echt een no go xD

    liefs,
    Femke van unendful.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je hebt leuke antwoorden gegeven. bedankt voor de nominatie, ik ga er mee aan de slag ;) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel voor het nomineren! Ik zal kijken of ik er mee aan de slag kan, aangezien ik vrij onregelmatig post de laatste tijd. Maar supertof voor de nominatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke blog! Ik ga je zeker volgen op bloglovin.

    Liefs,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lief dat je me genomineerd hebt! Superleuk, dankjewel :) Ik zal hem binnenkort verwerken in een post. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk artikel!! ik heb je genomineerd voor de Liebster Award (3de keer zie ik nu hahha)! Neem snel een kijkje op deze tag http://daaanielleeeh.blogspot.nl/2014/01/liebster-award.html. (Sorry voor de link)

    Ik heb deze tag ook gedaan. Het is de bedoeling dat je 11 facts over jezelf verteld, daarna beantwoord je 11 vragen die ik heb opgesteld. dan mag jezelf 10 mensen nomineren en 11 vragen bedenken!

    Ik hoop dat je het leuk vind en zou leuk zijn als je mee deed :)

    Liefs,

    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd! Ik volg je nu op Bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk, bedankt! :D aangezien ik al eens genomineerd ben geweest zal ik hier de vragen beantwoorden

    1. Als je jouw blogposts vergelijkt met aan het begin van jouw blog en nu, waar ben je dan in verbeterd/veranderd?
    Vroeger maakte ik sneller fouten in mijn Engels (naar mijn weten toch haha) en het is nu ook overzichtelijker.

    2. Welke drie dingen staan bovenaan jouw wishlist (beauty, fashion, etc)
    Krultang, dure make-up en uh mooie schoenen :)

    3. Plekken waar je graag heen wilt reizen?
    Azië, eigenlijk overal in de wereld!

    4. Omschrijf jezelf in twee woorden.
    Creatief en raar

    5. Waar haal je jouw inspiratie vandaan?
    andere blogs, tijdschriften,...

    6. Wie zijn jouw voorbeelden? Op wat voor manier dan ook.
    Verschillende Youtubers (Helen Melonlady, Claire Marshall,...)

    7. Lievelingsboek en waarom?
    The fault in our stars, omdat hij zo realistisch was (en in het Engels)

    8. Favoriete kledingtrend van het moment?
    Retro, Pin-up,...

    9. Zijn er mensen in jouw omgeving die het feit dat je blogt niet tof vinden, en wat doe jij daarmee?
    Niet dat ik weet (niet veel mensen die ik ken weten ervan), en anders zou het mij niet echt kunnen schelen :p

    10. Hoe vaak per week zet je iets op je blog?
    Dat kan heel erg verschillen, ik wil toch zeker één keer per week iets posten.

    11. Wat zou je nog aan de layout van je blog willen veranderen?
    Nog heel veel (ik ben namelijk aan het aftellen tot ik design/development kan gaan studeren :D)

    BeantwoordenVerwijderen